Dobra para: druk i reklama

arketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.Jak zdefiniować naklejkę?Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko n

Dobra para: druk i reklama etykiety samoprzylepne
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to świetna metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu. Druk i reklama.

Jak zdefiniować naklejkę?

Chyba każdy wie co to jest naklejka i jak wygląda, jednak obecnie nalepki produkuje się w tak różnych kształtach oraz z różnych materiałów, więc czasami ciężko nawet poznać czy jest to naklejka.

Warto jednak odpowiedzieć sobie an pytanie czym cechuje się naklejka i co w ogóle można za naklejkę uznać. Cóż pierwszą i oczywistą sprawą jest to, że naklejka musi się do czegoś kleić, więc musi posiadać już nałożony klej. Produkt, który nie ma kleju nałożonego w drukarni jest bardziej etykietą, ale to też zależy. Co do typów i rodzajów naklejek to już kwestia na osobny akapit.


Formy i kształty naklejek

Naklejki, czy też nalepki, mogą przybierać przeróżne formy, kształty oraz mogą być drukowane na różnych materiałach. Wszystko zależy jedynie od wyobraźni grafika, które takie naklejki projektuje.

W kwestii samego druku takich naklejek to najczęściej stosuje się technikę druku cyfrowego, ponieważ jest stosunkowo tania i daje wydruk dobrej jakości. Czasami można też spotkać wypukłe naklejki, które jak sama nazwa wskazuje, są wypukłe. Powstają najczęściej przy użyciu żywicy lub plastiku i maja szerokie zastosowanie w ozdabianiu wnętrz oraz oklejaniu samochodów.


Szlachetny druk

Uszlachetnianie druku - dziedzina poligrafii z pogranicza technik drukarskich i introligatorskich, zajmująca się metodami pokrywania podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami.

Uszlachetnianie druku można stosować zarówno wobec miejsc zadrukowanych, jak i niepokrytych farbą drukową. Zazwyczaj uszlachetnienia dokonuje się na zadrukowanych już arkuszach, ale jeszcze przed procesami introligatorskimi.

Celami uszlachetniania wyrobów poligraficznych są:

-podnoszenie wizualnych walorów powierzchni
-zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoża (np. na rozciąganie)
-zwiększenie wytrzymałości mechanicznej powierzchni (np. na ścieranie)
-zwiększenie odporności powierzchni na agresywne czynniki środowiska, jak: światło, wilgoć, woda, utlenianie
-nadanie cech specyficznych (np. powlekanie klejem).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uszlachetnianie_druku