Call center od środka

średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.SIM- System informacji marketingowychSystem informacji marketingowych (SIM) - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń oraz procedur

Call center od środka Przedsiębiorstwa typu dają możliwość prowadzenia badań statystycznych i rozmów z klientami opierając się o własne programy do prowadzenia statystyk. To doskonała szansa dla średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

SIM- System informacji marketingowych

System informacji marketingowych (SIM) - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń oraz procedur stworzonych w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych. To metoda ciągłego planowania, zbierania i przechowywania oraz analizy danych.

System informacji marketingowej ułatwia podejmowanie dwóch kategorii decyzji: programowanych i nieprogramowanych. SIM powinien być okresowo weryfikowany w celu oceny wartości dostarczonych informacji i sformułowania zapotrzebowania na nowe informacje. Wyniki badań marketingowych i informacje uzyskane z systemu informacji marketingowej są względem siebie komplementarne. Ze względu na potrzebę sprawnego przetwarzania dużej liczby danych, SIM funkcjonuje zazwyczaj przy wykorzystaniu

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_informacji_marketingowych


Osoby zatrudnione w studiu badań cati

Studio badań cati zajmuje się przeprowadzaniem badań ankietowych wśród wybranej przez siebie grupy respondentów. Pracownicy studia badań cati przeprowadzają głównie badania telefoniczne, chociaż na zlecenie swoich klientów mogą przeprowadzać również inne rodzaje badań.

Dlatego w studiu badań cati zatrudnieni są socjologowie i telefoniści, a także komputerowcy i analitycy. Posiadają oni pewną grupę respondentów, którzy zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych, a oprócz tego starają się znajdować dodatkowe osoby chętne do przeprowadzenia badania wśród osób posiadających określony profil pasujący do rodzaju przeprowadzanego badania. Zatrudnieni przez cati respondenci o nowych badaniach dowiadują się w sposób telefoniczny lub za sprawą poczty email.


O badaniach przez telefon\Ankieta telefoniczna

Badania telefoniczne należą do jednych z najbardziej skutecznych badań marketingowych przeprowadzanych na ankietowanych. Co więcej nie pozostawiają wrażenia nachalności, ponieważ ankietowany musi najpierw wyrazić zgodę na rozmowę i odpowiedzenie na kilka pytań.

Takie badanie to jeden z kilku rodzajów badań ankietowych, co oznacza, ze odbywają się poprzez zadawanie pytań na określonej grupie ludzi. Badania zazwyczaj są wykonywane przez studia badań CATI na zlecenie zewnętrznych firm. Po zakończonym procesie przeprowadzania ankiet wyniki są zbierane oraz interpretowane przez zespół specjalistów.